SPELEND
BOUWEN

aan je toekomst

Management assistent


Ben jij een administratief en organisatorisch talent met een scherp oog voor detail en een passie voor het ondersteunen van ons MT? Als managementassistent ben jij de stille kracht achter de schermen. Je houdt van puzzelen met agenda’s, denkt vooruit en neemt initiatief. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt – van het plannen en voorbereiden van vergaderingen, het maken van overzichten tot het opstellen van documenten en het bewaken van actiepunten.

Wij bieden :

    • Een tijdelijk contract tot en met 31-12-2026
    • 24–28 uur per week, verdeeld over minimaal 4 dagen
    • Een salaris in schaal 6 conform Cao Kinderopvang: Bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband (36 uur): €2.641 – €3.630

Jij bent:

    • Werkzaam op MBO niveau met een administratieve achtergrond
    • Ervaren in Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, forms). Een overzicht maken of een brief opstellen is voor jou dagelijkse kost. Ook AI is geen onbekende van je!
    • Nauwkeurig, communicatief vaardig, stressbestendig, planmatig en klantgericht
    • Proactief: je denkt mee, signaleert en handelt vooruit
    • Een verbindende collega die zorgt voor een warme en gastvrije sfeer

    En? Geïnteresseerd geraakt? Solliciteer dan direct via de button ‘sollicitatie’. Heb je vragen? Bel of app met Elke van Loon (Teamleider M&O) via 06-82099150. Solliciteren kan tot 29-10-2025. Gesprekken vinden plaats op maandag 3 november. Fijn als je hier al rekening mee kan houden in je agenda.

Wij zijn:

    Je werkt op het Servicebureau en bent vooral bezig met:

    • Slim agendabeheer: Je beheert de agenda’s van MT-leden en zorgt dat afspraken efficiënt en logisch gepland worden. Bij afwezigheid van de directiesecretaris beheer je ook de agenda van de bestuurder.
    • Organisatie van overlegmomenten: Je plant en organiseert overleggen, zorgt dat de juiste mensen aanwezig zijn, dat alle stukken beschikbaar zijn en bewaakt de voortgang van actiepunten.
    • Correspondentie en documentatie: Je stelt zelfstandig brieven en rapporten op en zorgt ervoor dat deze tijdig en correct worden verzonden. Daarnaast notuleer je bij gelegenheid vergaderingen en zorg je voor de opvolging van actiepunten.
    • Administratieve ondersteuning: Je ondersteunt MT-leden en collega’s bij administratieve taken, zoals het verzamelen en verwerken van informatie voor rapportages en overzichten.

    Wij zijn Mikz Kinderopvang is een brede maatschappelijke kinderopvangorganisatie in de gemeenten Waalwijk, Heusden en Loon op Zand. Wij dragen bij aan de ontwikkeling en het speelplezier van kinderen tussen 0 en 13 jaar vanuit onze pedagogische visie dat het kind zelf, de mensen om het kind en ruimte bepalend zijn in de ontwikkeling van het kind.

    Mikz gelooft in de kernwaarden: Huiselijk, Crea(c)tief, Bevlogen Meesterschap en Plezier!

Spreekt deze vacature je aan klik dan op de onderstaande knop om direct te solliciteren.

Direct solliciteren

Handige informatie


Werkervaring : 2-5 jaar
Opleidingsniveau : MBO-3
Uren per week : 24 - 28

Vragen?


Bel dan even met Elke van Loon bereikbaar op telnr. 0682099150

Solliciteren


Spreekt deze vacature je aan klik dan op de onderstaande knop om direct te solliciteren.

Direct solliciteren